torsdag, augusti 10, 2006

glöm inte debatten Johan!

I veckan utmanade jag Johan Persson, s på debatt. Tidningarna fick pressmeddelande om detta, men inte ett ord i moderaternas Barometern eller i socialdemokraternas Östran.
Johan har inte svarat ännu, men jag hoppas han antar utmaningen.

Barometern beskrev oss som det lilla partiet, men räknar vi mandat, så är vi tredje största parti i kalmar kommun. Reportern framhöll helt riktigt att vi har varit flitiga med interpellationer i kommunfullmäktige. Och det har varit viktiga frågor, som många gånger lett till förändring i kommunen.

Är det en slump att de inte tar in det i tidningen? jag tror inte det.
Än har de chansen!
Jag har även utmanat Johan på radiodebatt och det ska ialla fall bli av!
Mig går det inte att tiga ihjäl!

Inga kommentarer: