torsdag, november 22, 2007

Ibland snurrar tiden fortare än vanligt och man önskar att dygnet hade lite fler timmar. Så nu var jag bara tvungen att tanka in lite energi igen.

Igår kväll lyssnade jag till en konsert med Indrakvartetten på slottet, och man blir ju lycklig bara över att se en absolut fullsatt sal. 160 kronor är ett billigt energipris, tycker jag!

I morse gick jag för att förkovra mig lite på Högskolan där ämnet var "klimatet då, nu och i framtiden". Helt överraskande för mig, blev även detta en fantastisk upplevelse, och jag gratulerar de studenter som har så engagerade förebilder på sin högskola. Så härligt att slippa bli slagen i huvudet med en massa tvärsäkra sanningar! Men desto fler nya tankar och funderingar i huvudet. Och så positivt framfört att inga dörrar stängdes någonstans. Trots det allvarsamma ämnet, kändes det som om jag tankat in några liter energi till av bara farten.

Inga kommentarer: