tisdag, oktober 06, 2009

HOPPSAN!

Min blogg blev en debattartikel i dagens tidning Barometern!
Synd att det inte stod med att debattartikeln var hämtad från min blogg.
Då kanske jag också fått fler nya läsare.


Johan Persson är trött på alla påhopp! Vilka påhopp?
Två kritiska uttryck två dar på rad, från en som oftast står oemotsagd.

Han måste väl vara medveten om att han och ingen annan representerar
kommunledningen. Han vill ju ha det så när det positiva presenteras.
Men han får också då stå ut med avigsidan av att vilja ha hela makten.

Vill man ha allt ljus på sig själv så blir skuggan bakom också tydligare.

Ändå har han ju fördelen att som kommunstyrelsens ordförande, bli tillfrågad om vad han tycker om mitt blogginlägg och därmed också tillfälle att bemöta mig direkt på samma debattsida som mitt blogginlägg är infört.

Inga kommentarer: