söndag, mars 14, 2010

Förtroendevald!

äntligen hemma efter en lång bilresa från Västerås och ett inspirerande riksmöte. Det har varit riktigt härliga dagar med späckat program från fredag till söndag.
24 seminarium att välja på i olika omgångar under två dagar och tre paneldebatter med våra ministrar och Kjell Albin Abrahamsson som vår "hemliga gäst".

Vi har nu en väldigt trygg och harmonisk stämning i partiet, så med allt matnyttigt vi packat ner i ryggsäcken är jag redo för slutspurten inför valet. Min valrörelse började redan i oktober 2006 genom att jag fört en konsekvent liberal politik och försökt granska de styrande partiernas politik.
Jag är otroligt tacksam för det förtroende jag fått av partiet som första namn på valsedeln till kommunvalet och andra namn på valsedeln till riksdagsvalet.

Men jag har tagit mig hit på egna meriter (ingen kvotering, tack) och får nu fokusera på att också vinna förtroende hos kommunens och hos länets invånare.
Förtroendevald - för mig betyder det verkligen något fint!

Inga kommentarer: